Honlap › Fórumok › Csillámvilág webáruház – segítség › Mit tehetek, ha meggondoltam magam, és nem kérem a megrendelést?
- This topic has 0 hozzászólás, 1 résztvevő, and was last updated 13 years, 2 months telt el by
Krisztina Soós.
- SzerzőBejegyzés
- - #3801
Krisztina Soós
ModerátorA webshop Feltétek menüpontjából:
III. A megrendelés módosítása, elállás, minőségi kifogások
1. A megrendelés utólagos módosítására a vevő részéről csak írásos formában (e-mailen) kerülhet sor.
2. A Megrendelő a megrendeléstől az alábbi feltételekkel állhat el:
a) a megrendelést követő 24 órán belül: e-mail küldésével az sales@csillamvilag.comb) az áru kézhezvételét követő 8 napon belül, amennyiben nem minőségi kifogásról van szó: a nem használt áru eredeti csomagolásban és sérülésmentesen történő visszajuttatásával az Eladó címére (1146 Budapest, Dózsa György út 15. fszt. 1.).
3. Amennyiben a megrendelő postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, az Eladó legkésőbb a visszaküldött termék címére történő megérkezésétől számított 30 napon belül utalja vissza az összeget a Megrendelő által helyesen megadott bankszámlaszámra. Az Eladó nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott adatok pontatlanságából vagy helytelenségéből eredő teljesítési hibákért. A vásárolt termék sérülésmentes eljuttatásának költségei a vevőt terhelik.
4. Minőségi kifogások bejelentésére írásban, a kézhezvételtől számított 1 napon belül van lehetőség. Az ezt követően beérkező kifogások kivizsgálására vagy elfogadására az Eladó nem köteles. A Megrendelő beszállítja a kifogásolt terméket az Eladó címére (Budapest 1146. Dózsa György út 15. fszt. 1.), ahol lehetőség van cserére.
5. Amennyiben megállapítható, hogy a termék a szállítás során sérült meg, kizárólag a megrendelő és a fuvarozó cég (vagy a posta) alkalmazottja által is aláírt jegyzőkönyv alapján van lehetőség a cserére.
6. Bármilyen esetben az Eladó felelőssége nem haladja meg a vevő által fizetett összeg mértékét.
- SzerzőBejegyzés
- Be kell jelentkezni a hozzászóláshoz.